elin energy

Διακανονισμός

Στους Καταναλωτές μας,  παρέχουμε την δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής τους με σκοπό την ευκολότερη αποπληρωμή τους.

  • Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, είναι να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).
  • Σε περίπτωση κατά την οποία, είτε ο τρέχων λογαριασμός κατανάλωσης είτε η δόση του διακανονισμού δεν εξοφληθούν εμπρόθεσμα, ο διακανονισμός ακυρώνεται και το ανεξόφλητο ποσό γίνεται απαιτητό στο σύνολο του.
  • Δικαίωμα ένταξης στη ρύθμιση έχουν και πελάτες, που σήμερα είναι ενταγμένοι σε άλλη ρύθμιση, ώστε να επωφεληθούν από μεγαλύτερο αριθμό δόσεων σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική.
  • Πελάτης που επιθυμεί να διακανονίσει οφειλές σε περισσότερες από μία παροχές ηλεκτρικής ενέργειας, θα πρέπει να υπογράψει ξεχωριστή σύμβαση διακανονισμού για κάθε παροχή.
  • Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και όσοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, μπορούν να ρυθμίσουν την οφειλή τους, όπως και σήμερα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Προμήθειας (κάθε δόση διαμορφώνεται στο μισό της μέσης μηνιαίας δαπάνης του πελάτη για κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας).

Στους πελάτες που δεν έχουν ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με την ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε. (τελικοί λογαριασμοί), θα γίνονται εξατομικευμένες ρυθμίσεις, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τις οικονομικές τους δυνατότητες.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών: 800 4000 800 - από σταθερό εντός Ελλάδος (χωρίς χρέωση) ή στο 210-6241770.